Esoss ben hipp kullanıyorum uykulu iken içiyor sadece. Bizimki de 6 aylıkken 7300 falandı sonra durdu kilosu diş çıkardı art arda emekleme ayağa kalkma derken. Çok hareketli bi sn oturup da oynamıyor hep bir yerlere tırmanma emekleme derdinde. Doktora sordum hareketli olduğu için mi alamıyor diye. Yok dedi onunla alakası yok dedi. Bilmiyorum ya inşallah alırlar…