Merhaba.
21-25 Eylül arasında sağlıkta sınavsız lisans tamamlama kayıtları başladı biliyorsunuz.
şimdi soracağım şu ki,AKSİS sistemine belgeleri PDF formatında mı, yoksa fotoğraf olarak mı gönderdiniz. Aradım dün ulaşamadım bugün tekrar arayacağım ama ekranda sadece belge yükle diyor iki seçenek var. Biri diploma biri transkript için. Transkript tamam ama diplomayı zaten PDF formatında gönderemeyince diye düşünüyorum. Var mı kaydolan bilgisi olan? Kılavuzda detaylı yazmıyor.
Elden evrak gönderdim diyenler olacak, mesaj geldi elden istemiyorlar sadece sistem üzerinden.
Merakla bekliyorum cevaplarınızı. Çok kafama taktım bi aksilik olsun istemiyorum hiç