Maryhoney öncelikle ayak tırnakları yuvarlak kesilmemeli düz bir şekilde kesin
benim size tavsiyem doktora götürün
Ama başıma gelenide sizinle paylaşayım
6-7 sene önce benim başıma geldi bu tırnak batması
Doktora gittim o zamanlar daha yeni batıyor diye bana dedi ki
dayanabileceğin sıcaklıktaki suyun içine baticon dök ve ayağını su soğuyana kadar içinde tut sonra küçük bi parça pamuğu kürdan yardımıyla batan yere yavaş yavaş koy dedi
ilk zamanlar işe yaradı ama daha sonradan baya ilerledi batması mecbur çektirmek zorunda kaldım 6 dikiş atıldı parmağıma