Bu kitap hakkında bilgim yok ancak bebeklerdeki sıçrama dönemlerini gösteren Harika Haftalar isimli bir kitap var önerebileceğim. Bebekler bazı haftalarda farklı eğilimlerde bulunup daha hırçın olup daha cok ağlayabiliyorlar ve sürekli meme isteyebiliyorlar. Bunun sebebi sıçrama döneminden geçiyor olmaları. Bu sıçramalar sonrasında da yeni beceriler kazanmış oluyorlar. Örneğin ilk olarak 5. haftada böyle bir sıçrama gerçekleşiyor, bebek sürekli meme istiyor ve buna rağmen ağlıyor. Bu durumu bebeğin doymaması olarak değerlendirip mamaya başlayan çok aile oluyor. Fakat bu durum bir hafta on gün sonra geçiyor ve bebek daha sakin bir hal almakla birlikte ses çıkarmaya, agu demeye, gülümsemeye başlıyor. O aileler de maalesef mamaya basladiklariyla kalmış oluyorlar. Bir de emzirmeyle alakalı "tomrisin emzirme notları" diye bir yazı dizisi var bir blogda. Bunu da önerebilirim. Baska önerilebilecek kitap, yazı vs. varsa ben de merakla takip ediyor olacağım. Gönderi icin teşekkürler:)