Selam güzel anneler 🌸
Bir konuda fikirlerinizi almak istiyorum.
Kızım 9 aylık ama hareketleri konusun da endişelerim var biraz. Dönmüyor adım atmıyor, adım atmıyor derken yürümesini beklemiyorum bende ama ayaklarının üzerine bastırınca sadece dikiliyor ayağını bile kıpırdatmıyor. Desteksiz oturuyor. Ama onun dışındaki hareketleri beni endişelendiriyor. Beklemeli miyim bir doktordan destek mi almam gerekiyor ? Sizin bebişleriniz de durumlar nasıl ? Şimdiden fikirleriniz için teşekkürler 🌸😍