tugbamomy Merhabalar Egzaması olan vardır illaki. Hangi kremi kullanıyorsunuz. Emzirirken kullanabiliyor musunuz? Şuanda doktora gitme imkanım yok normalde gitmeden asla bir şeyler kullanmam ama çok zor durumdayım…
serenittyyy tugbamomy evet bendede yeni oldu bir aydır var tek elimde çok kaşınıyor ne sürülür bende bilmiyrm
ZyNpYigit tugbamomy emzrdim zamn bnde olmustum artik dayanamiodum ve çook asti kasniodum kasnmktn enzremiodum uyuyamiodum dzgun ozel has.gtmstim bi igne ve krem karsimi vetmsti cook ii glmsti 3 gunde cock dr sruo igne ve kremi kullbmstm
merve5561 tugbamomy locoderm lipokrem var dr verdi emzirdigimi söyleyince onu sürüyorum olunca geçince bırakıyorum ama uzun süre surmemek lazim tabi egzama çok berbat bişey şimdi cam katranı sabunu aldim nüve diye bir markanın bakalim ıyi gelecek mi ıyi geliyormuş öyle okudum
Mirayse tugbamomy benimde sol göğsümün solmtarafında cıkıyor sıkıntı yada streste kızıma hamileylem basladı daha snrada hep sılıntışı dönemlermde cıktı kasıdokca genişleyip yayılıyordu kadın doğumcum hametan sür dedi gercektende hametan geciriyor benimkini.
Arkeosophiaa Canın normalde emzirmiyorken beklezon diye bi krem kullanıyordum bi gecede geçiriyor ama içinde kortizon olduğu için emzirirken kullanılmıyor bioderma sensibo ar krem kullanıyorum onunda diğeri kadar erkisi yok ama kızarıklıklar falan gidiyo yine
tugbamomy Arkeosophiaa Öldüm yanben böyle bir şey görmedim ömrümde kaşıntıdan 🤦🏻♀️ Aklımda bulunsun çok teşekkür ederim
tugbamomy merve5561 Çok geniş bir bölgede değil. Şimdi kremi araştırdım da dediğiniz gibi çok kullanılmaması gerekiyormuş. Sizin ki me kadardı acaba yani böyle sorunca değişik oluyor ama🤦🏻♀️
Deletedmom_36 tugbamomy cok bil bilgim olmamakla berabar kayinvalidemde cok cikiyor strese bagli egzama.Aloe vera fisfis kullaniyor yuzune baya faydasini gordu☺️
serenittyyy tugbamomy aynıyız inanki öyle bi kaşıntı yok yani deli gibi elimi kaşıyorum galiba deterjan gibi kimyasallarda arttırıyormuş 😢
ZyNpYigit tugbamomy hic bidsey gecrmio bi dr gorunun yazdgi ilac yada kremi cocuk dr daanisp kullanin egzama olduguna emin misinz ?
tugbamomy serenittyyy Bebek olunca kendi çamaşırlarımı ütülemeyi bırakmıştım belki tetiklemiştir🤦🏻♀️ Zor bir lohusalık geçirdim kendimce ve eşim bir ay yoktu yanımda. Birkaç kez de bayıldım durduk yere 23 yıldır hiç bayılmamış ben. Bir anda sırt bölgem doldu kaşıma Tuğba desemde bir de bir tatlı kaşınıyorki😂 🤦🏻♀️ Öyle işte yorumlardaki lecoderm lipokrem yazılan kremi alıp deneyeceğim artık
merve5561 tugbamomy benim de kaşlarımın orda burnumda oluyor yani yüzümün t bölgesinde oluyor ama benim saçlarımda çok fazla oluyor stres yaptığım an anında çıkıyor yüzüm çok kaşınmiyor ama ac diplerim çok kaşınıyor saçınızda varsa vichy dercos yeşil şampuan da fena değil ben ondan kullanıyorum şimdi bu cam katranı sabununu deneyecegim
merve5561 tugbamomy kızımda da var benim bepanthol sensiderm önerdi doktoru hiç bir işe yaramadı kızımın kolunda vardı dirseklerinde başka bi yerinde yok şükür uzun zamandır da olmadi
serenittyyy tugbamomy benimde adım Tuğba🤣🤣 sırtta olması kötü olmuş elin yetişiyor mu bazılarının da yanaklarında oluyormuş çok kötü ya vede hiç geçmeyen bi durummuş kremler işte kaşınmasını engelliyor tek😕
tugbamomy serenittyyy Memnun olduum☺️ Yanağımda olmamasına binlerce şükrediyorum zaten de hiç geçmeyen bir durum olması çok üzdü şuan benii😨 ve elim yetişiyor sürekli kalıma isteği zorluyorum. Bacağımda da bar azıcık 😖
tugbamomy merve5561 Anladım size de çok geçmiş olsun. Şükür yüzümde ve saçımda yok. Sırt ve bacak bölgemde var. İlk kez oldu bu iki hafta önce vardı mutlu oldum ve kafam rahatladı dedim ve geçti üç gündür bir anda çoğaldı resmen kesinlikle strees ya Şampuan da aklımda bulunsun bunarada teşekkür ederim