Merhaba değerli anneler. Yaz meyvelerini buzlukta saklayacak mısınız? Kimisi “vitamini kalmaz” diyor, kimisi de “benim doktorum bir şey olmaz dedi” diyor. Arada kaldım, siz ne düşünüyorsunuz? Bir de nasıl saklandığına dair bir fikrim yok. Bilgilerimizi paylaşalım mı?