Ozlemturan Ne yazikki eşim ve annemin test sonuçları da pozitif. 48 günlük bebeğim var annem bakıyordu. Şimdi eşim ben ve bebeğim evimize geçicez. Napıcam nasıl yapıcam hiç bilmiyorum bebeğimi nasıl koruyabilirim bilmiyorum. Bizim için dua edin 🙏🏻
Ozlemturan Elmasekerim15 bilmiyorum ateş falan olmadı test yapmıyorlarda ama iyi o şu anda. Huzursuzluğu falanda yok.
Ozlemturan SedaMeyra benim nefes almakta güçlük çektim ilacın bi tanesine başladım 5 günlük o yüzden emziremiyorum. Son 3 gün kaldı sonra biticek ilaç o zaman emzirmeye devam edicem inşallah
Tortilla Ozlemturan cok gecmıs olsunn Allah sıfa versın. Sütünüzü sagıp atıyormusununux oyle yapmak gerekıyormus