Merhabalar 🙋♀️ 4 aylık bir bebeğim var. Kırkımdan sonra 2 3 hafta süren lekenmelerim olmuştu 1 gün adet olmuş gibi ertesi gün leke tarzındaydı sonra geçti. Daha adet olmadım fakat şimdi de 2 haftadır süren az az kahverengimsi gibi leke geliyor. Nedenini bilen veya başına gelen var mı annelerim ? Yardımcı olursanız sevinirim 😇