Biz dişi erken cıkardık 5 aylıkken, ama dilin gec cıkması daha iyi diye okumuştum. Benim oğlum 1 yasında ayakta duruyordu ama düşme korkusu oldugu icin yürümüyordu tam olarak yürümesi 14 ayı buldu endişelenmeyin herbebeğin gelişimi farklı hem. Kendini hazır hissettiğinde hepsini yapacak annesi🌺