4.5 aylık bebeğim doğduğundan beri şöyle deliksiz uyuduğunu görmedim oda kesintisiz en azından 4 saat şuan düzene girmesi lazım ama yok iyice şaşırdık ayağımda salla salla koyuyorum yerine hemen ağlıyor uykuya dalamıyor neden neden bu çocuk uykuya dalamıyor tekrar al salla koy gene aynı dalamıyor bacaklarım da derman kalmadı çok ağrıyor totalde 2 saatlik uykulayım o uyusun diye uğraşıyorum ama yok ne gibi rahatsızlığı olabilir aşah aşkına bilen varsa söyleyn gazıda yok çıkarıyo ben şaşırdım artık ne yapıcağımı burunda hırıltısı var hep burun spreyi kullanıyorum ama fayda etmiyormu o mu etkiliyor serum fizyolojik mi alsam şırıngayla onumu denesem faydası olur mu