Arkadaşlar bu gaz problemi ne zman biticek kendim zaten gazlı bi insandım hep gaz sıkışmasından acile giderdim önceden şimdide öyleyim ve bendeki gaz sütümden bebeğime de geçiyor çocuk kıvranıyor gazdan 34 günlük yavrum bu arada dün yemeklere soğan koydum iyice öldürdüm soğanları diri bırakmadım ama büyük ihtimal o bana gaz yaptı çocuga da geçti ben ne yiyim ne içiyim bilemiyorum bebeğime zeytinyagi veriyorum sabah öğle akşam yarım çay kaşığı çok ağlayonca biogia gaz damlası veriyorum işe yaramıyor yinede çok ağlıyor siz neler yapıyosunuz bu gaz problemine karşı