Kızlar yeter artık yaa bu durumu sadece ebn mi yasıyorum ne bu çile artık cok yoruldum bıktım tükendim bebegim 3 ay cok zor emdi 3.ay kilo almayınca mama verdim ilk 15 gün güzelce sonra Bi içmemeye basladı ac kaldı careler aradım kucuk oldugu in ek gıda veremiyorum bebek bildiğiniz ac yasıyor en uyurken vermeye basladım yarı içti yarı içmedi hala uykuda içiyoruz o kadar zor ki bu benim için uyutmaya calısıyorum mama tutmak için 40 saat sallıyorum mama tutcakken uyanıyor tekrar salla salla tekrar dene günüm hep ama hep böyle geciyor bigün bende görecem mi söyle eline alıp rahatca mama içtigini suan 6 aylık 2 aydır böyle 10 tane biberon denedim en pahalısı en ucuzu her denileni aldım 10 cesit mama denemişimdir ama yok hepsinde aynı özel olsun devlet olsun hastanelere götürdüm cok sukur saglıksal Bi problem cıkmadı ama ben cok yıpranıyorum bu süreçte Bi bebegin dogasında zaten emmek olmalı bu hadi meme emmedi emmesin inanın üzülmüyorum ama mamasını bari içsin diyorum oda yok bıktım artık yıldım yaa o ac diye kendimi bile cezalandırıp aksama kadar yemek yemediğin oluyor biri bana yardım etsin akıl versin ne olcak bu böyle