4 aylık benim oğlan. Destekli haliyle uykuya dalmakta zorlanıyor daha doğrusu uyumuyor doğdu doğalı. Bide derler yenidoğan 16 saat uyur diye. 1 aylıkken doktor doktor gezdim. Sağlığı çok iyi sıkıntı yok dediler. 2. Ay aynı 3.ay aynı toplam uykusu 24 saatte 8 saat etmiyordu halen de aynı. Rutinler yapılıyor saatler dikkat ediliyor ortam ısı ayarlanıyor. 4 aylık oldu şuan eğitim vereyim dedim desteksiz,emerken yada kucakta gözler giderken yatırıyorum. Kalkıyor tekrar önce bakınoyor sonra mızmızlanıyor en son ağlıyor yeniden alıyorum yine gözler giderken koyuyorum yine fal taşı gibi açıyor gözleri. Kafama takılan mevzu ;hani deniliyor ya uykusaati geçince uykuya dalmakta zorlanır ağlar huysuzlanır uyumaz diye. Biz tekrar al koy derken uyku saati kaçıyor 3 saat 4 saat uğraşıyorum hiç uyumuyor. Uyku eğitimi verirken uyku saati kaçıyor nasıl yatağında uykuya geçiyor. Biri akıl versin. Napacağız biz böyle