Merhaba
Akşam 20.00 yatırıyorum. Gece mutlaka kalkar .şimdi diş çıkarma döneminde sıklıkla uyaniyor. Önceden sabah 6.00 da kalkardı giderek erkene çekiyor kendini akşam 21 de yatirsam da erken uyaniyor. Sizler nasıl yapiyorsunuz ? Ayı ilerledikce degisiyor mu bu durum ?