Bugün 43 günlük olduk ve ben ilk defa deliksiz 5 saat uyudum 😱 hayretler içindeyim. (Masallah) Gece 2de mutlaka uyaniyordu bugün ilk defa uyanmadı. Acaba daha önceden de uyanmayacakti da ben mi kaldırdım 2de çocuğu diye düşünmeye başladım🤔 öncesinde o gece uyudugunda ben yatmiyordum TV falan izliyordum eşimle oturuyordum 12de o yatana kadar çocuk da yanımızda uyuyordu şimdi 11de uyudugunda ben de yattım ışığı kapattık böyle olunca hiç uyanmadı… 4de uyandiginda Kalktım emzirdim yatırdım sonra etrafa baktım saf saf. Sanki geri uyumak yasak gibi kalkıp evin içinde bişeyler yaptım etrafı topladım, şimdi de yattım uyumak için ama yok uyumam sanki suç gibi uyuyamıyorum bu nasıl bı psikoloji böyle 🤦🏻♀️ uyusam bebeğime az bakmış doğru dürüst ilgilenmemis yalnız bırakmış olacağım sanki o kadar alışmışım hemen uykusuzluğa… Var mı benim gibi olan?