Uykusuzzzannee öyle düşünme annesi en azından 4.ay atağı kadar zor değil İnan,en azından uyumasa bile sürekli ağlamıyo dilini anlıyorsun o aylar çok zor benim bebeğim kolikti ne bi yere gittiğimi bilirim ne uyuduğumu bak onlar da geçti benim de sabrımın tükendiği ağladığım çok zamanlar oldu tek ilacım bebeğime sarılıp şükredip geçecek diyordum o da büyüyecek