Bugsebaz Kızlar bebegim 2 aylık hergün 9 da yatar gece belirli saatlerde emer tekrar yatar fakat gece 4 oldugu zaman huzursuzlaşır emziririm yatırırım ıkınır sıkılır bi türlü rahat uyumaz kaka yapmaya çalışır bu durum nedirr ???
Oznurrmehmet Bugsebaz benımde oyle uykusunu alıyor mu nedır bılmem 4 te emzırdıkten hemen sonra gaz ılacı verırım ben
Bugsebaz Derin_20 yaaaaaa 😌😌😌 gaz sancısı demekki böyle bişeymi ne zaman geçer ki gündüzde oluşurmu gündüz çok şükür maşallah diyin hiç öyle bişi olmuyor sadece gece 3 den veya 4 den sonra oluyor şimdi altına baktım cok az kaka bulaştırmış değiştirdim uyudu acaba böyle bezindende mi kaynaklanıyor bilemedim
Ebrarliva12 Bugsebaz ayy auni durumi yasioruz bebegim 1 aylik 4 günlük 4 te uyandi yatagina koyunca ıkınıyor kendink sıkıyor cok huzursuz bende anlamadim gazinida cikariorum halbuki
Derin_20 Bugsebaz sancılar akşam veya gece daha çok artar her emzirme sonrası muhakkak gazını çıkarın gaz masajı yapın hala geçmezse karnına sıcak havlu koyun. Bazen 4. Ayda bazen 6 ayda geçiyor bebek hareketlenip kendi çıkarmaya başladığı zaman daha rahat olacak
Derin_20 Bugsebaz yenidoğan bebekler (tabi bebekden bebeğe değişir) çok gazlı olurlar çıkaramadıkları gaz azıcık da olsa sancı yapar
Gkcbts Benim bebeğim de iki buçuk aylık olana kadar her akşam 9 da yatar sabah 4-5 gibi kalkar ıkınıp kakasını gazını yapardı tekrar da uyumazdı. Ama tüm gün gaz yapamadığı için şükrederdim tabi. Gaz sorunu bitince daha uzun süre uyuyorlar merak etmeyin
Derin_20 KmslCnn bu aylarda düzeni olmaz pek bebeklerin 5 aydan sonra falan ancak geçicek merak etmeyin 😊
Bugsebaz Oznurrmehmet bende günde 4 kez sab simlex veriyorm 8 damla ama 4.üncüsünü akşam uyudugu icin veremiyorum 3 tr kalıyor ondan mı böyle acaba evde nurse harveys şurup var ona mı geçsem
Oznurrmehmet Bugsebaz ben 12 saatte bır 8 damla sap sımpleks verıyorum cok verırsen de ıkındırır bence Ama
Oznurrmehmet Bugsebaz benım eczacı arkadasım var onu onerıyor bu bıtsın o zamana geçmezse ondan alacağım herkes onu ovuyor
Meriwa Bugsebaz gazdan oluyor canm ben kiraz çekirdeği torbası aldım ısıtıp ayaklarının altına koyuyorum onu gevsetiyor uyuyor sonra altdan çıkarıyor