YazCilegi evet canım bizde aynı eşim olursa puset de kıyamet kopunca mecbur kucağa alıyorum
Ondan tereddüt de kaldım oto koltuğuna
Malum pahalıda iyi bişey bakınca
Zebil olmasın
Rahat rahat otursun etrafı izlesin istiyorum
Ama çok şey istiyorum galiba 🤦🏻♀️😊