Berrakrks34 Nisa_Ada_Momy_Dilsad geçmiş olsun bende mos ajansa kayıt yaptırdım bugün ama 200₺ ödeme yaptık bu hepsinde varmış ödeme yaptınız mı siz acaba birde seçilip seçilmediği ne zaman belli oldu acaba bende şimdi post açtım bununla ilgili okur musunuz 🙏
Berrakrks34 Ediz2019 ben bugün gittim mos ajansa kayıt olduk bebeği beğendiklerini söylediler ama henüz seçilip seçilemediği belli değil bekliyorum
Berrakrks34 idillinamom merhaba ben dün mos ajansa kayıt için gittim 200₺ ödemesi varmış bilmiyordum bunu tabiki mos ajansı biliyor musunuz istanbulda kadıköyde bilginiz var mı kayıt olduk ama henüz seçilip seçilmedği belli değil bekliyoruz şuan