Sevgili anneler sizden dua istiyorum kızım 2 ay 15 günlük prematüre doğdu.Dogustan gözünün üstünde şişlik var doktorlar büyük ihtimal dermoid kist dediler ama kesin emin olabilmek için emar çekilmesi gerekiyor.Yarin cekimimiz var bebek olduğu için anestezi vericekler uyuşturularak cekilicek.Ve emar sonucuna göre ameliyat olması gerekebilir lütfen dua edin hayırlısıyla atlatalim şu süreci ameliyata gerek kalmadan ilaçla tedavi olsun insallah.