HYM Merhaba anneler kızım doğduğu günden itibaren mama ve meme olarak besleniyorduk ama 4. Ayda emmeyi bıraktı malesef😔 şimdi tam yedi aylığız uzun süredir 30 ml mama içiyoruz ve iki gündür mamayı içiremiyorum bir öneriniz varmı hiç devilse 1 yaşına kadar devam sütü içsin yavrum 😔
Ozgecan3 HYM 30 cc yi yeni doganken 2 saate bazen 1 buçuk saate bir içio du kızım şimdi 3 aylik 120 içio 3 saate bir. Belki mamanin tadını sevmedi başka mama denediniz mi
Nazlipek HYM canım 7 aylık bebek ve 30 ml mama ile minimum 2 saatte bir mi besliyosun🤦🏼♀️ Kaç kg bebeğin öyle doymaz doyamaz yenidoğanlar içiyor 30 ml
HYM NaimeYilmaz katıyorum bebe büskivisinide mama ile ıslatıyorhm ama biberondan içmeyi reddediyor uykuda dahi
KuzeyiinAnnesii HYM Az gibi geldi 30 cc canım bana içemiyormu acaba biz 120 cc içiyoruz bazen fazla bile istiyor Tadını mı beğenmemeye başladı acaba kullandığınız mamanın ?
HYM KuzeyiinAnnesii evolvia kullanıyordum cnm hep böyle yapınca sma ve golden goat denedim yine olmayınca tekrar evolvia ya geçtim ama iyice kötüledi
Busraakuzey HYM bebelac gold güzel canım şükür bende hem emzirip arada mama veriyorum anne sütü ne denk zaten
HYM Nazlipek ek gıda alıyoruz cnm ama devam sütünü doyduğu içinmi yoksa beğenmediği içinmi bilmiyorum reddediyor aç olsa dahi
Alyamomm HYM benim bebeğimde 2 aylık doktorumuz 2buçuk 3 saatte bir 75 cc yesin dedi öyle yiyor emmediği için 4.ayda ek gıdaya başlıcaz dedi. Ek gıdayı güzel alıyorsa mama yetiyordur belki 30 cc
YazCilegi HYM Bu durum ne zamandır var ve kilosu nedir? Ek gıda alsa bile ne yiyorki doyup mamayı reddediyor?
HYM YazCilegi son 1 aydır var cnm doktor inatlaşıp içirmemi söylüyor ama ne mümkün 😔 ek gıda günde en az 4 öğün yiyoruz az önce aç olduğu halde mamayı içmedi ama yoğurt çorbasını bayıla bayıla içti
YazCilegi HYM Benim kızımda 7ay 1 haftalık 7kilo. Kilosunu sorgulamak için sormadım yanlıs anlamayın benim kızım asla 30 cc ile doymaz. Ama bizim ana beslenmemiz hala mama. Ek gıda ara öğün olarak yiyoruz. Sizim bebeğinizin 30cc ile doyması için her öğünde doyumluk ek gıda yiyor olması lazım