Oğlum 34 günlük testisinde beze şeklinde bir şey farkettim hemen hastaneye götürdüm ultrason çekildi ve fıtık olduğunu öğrendim çocuk doktorumuz çocuk cerrahına yönlendirdi ve ameliyat büyük ihtimal dedi daha çok küçük anestezi verilmesini istemiyorum yaşına girdikten sonra yaptırsam beklemem sıkıntı yaratır mı bu durumu yaşayan var mı