Guzelgozlum Merhaba hanımlar ben 6 gün önce doğum yaptım bebekte kanında enfeksiyon var crp değeri 2 çıktı kuveze katılar 5 gündür kuvezde sizce 2 çok mu Yüksek ya
Eminess Guzelgozlum hastanenin değeri önemli merak etme Allah’ın izni ile bişecikler olmaz benim kızımda da vardı antibiyotik aldı kültür sonucun önemli
Emir123ali Guzelgozlum aynı sorundan bebeğimi hastanede 1 gün kaldı hemen benden aldılar kanında enfeksiyon dediler ve 15 gün yatdı çok geçmiş olsun allahım acil şifalar versin inşallahh
TheLatte Guzelgozlum oğlumda 1 hafta yattı enfeksiyondan ama değerleri kaçtı hatırlamıyorum. Allahın izniyle bişey olmaz antibiyotik tedavisi uyguluyolar.
Sevce19ceren Guzelgozlum benim kiziminda enfeksiyonu vardi suan hatirlamiyorum ama baya yuksekti.Kakasini yapmisti bundan dolayi enfeksiyonu vardi.14 gun kuvezde kaldi
Emir123ali Guzelgozlum canım bize hiç bişey söylenmedi gece vakti alınıp başka özel hastaneye götürülmüştü Korkma inşallahh iyi olup kucağına alırsın hiç kendini üzüp sütünü kesme bol bol sağım yap bebeğine verdir zaten isterler belki seninki benimki kadarda yatmaz inşallahh
Gurbe Benimde oğlum 5 gün yattı enfeksiyondan. Çok korkmuştum ama toparladı şimdi bir Aylık korkmayın geçecek bol bol süt sağıp götürün verdikleri antibiyotikten çok daha faydalı olacak inanın
Bebek0707 Guzelgozlum Benim bebeğim de aynı sorundan dolayı doğumdan sonra küvözde kalmıştı.Bizim değerimiz 30 civarıydı.Normal değer aralığı 0 ile 5 arası demişlerdi
Gizemms Benim bebeğim de yattı ilk beşti sonra 11 olunca küveze aldılar bi hafta ilaç tedavisiyle geçti çok üzüldüm o zamanlar ama elden ne gelir sağlığı için mecbur bıraktım. Şuan 4 ay bitti
Durunil123 Guzelgozlum üzülmeyin. Benim kızım 2 günlüktü sarılık için yatırdık enfeksiyonda çıktı kanında 6 gün antibiyotik tedavisi aldı. Çok zorlu süreç ama geçiyor şimdi 2 buçuk aylık. Siz süt gönderin bebeğinize o toparlayacaktır. Geçecek emin olun.
Guzelgozlum Durunil123 inşallah sütümü hep götürüyorum mama hiç vermiyorlar sadece anne sütü ile besleniyor
Gurbe Guzelgozlum iyi olacak merak etme yaşamış biri olarak söylüyorum bıraktığından daha iyi alacaksın