Cansu-24 merhaba doktorunuza danısarak vanilya aroması kullanabilirsiniz. Bazı bebeklerde işe yarıyor. ( paketli şekerli vanilin değil gerçek vanilya özütü gibi) meyve ile vermeyi deneyebilirsiniz ( muzlu süt gibi) Bir de az da olsa anne sütünüz geliyormuş, ara sıra emzirmeyi deneyebilirsiniz istemezse geri çekilirsiniz ( bazen degisik pozisyonlarda emziren anneler oluyor köpek duruşu gibi ) onun dısında devam sütlerinden muhallebi yapanlar oluyordu öyle şeyler ben denemedim ama illa sevecek yöntemler bulunabilinir. Kendinizi strese sokmayın, bebekler bunu cok iyi anlıyorlar bos beyinleri ve saf iyi bir dünyaları oldugu için. Sık sık sagım yaparsanız sütünüz artabilir tekrardan, bol su içmeye, bol bol gülümsemeye çalısın. Beslenmenize ve uykunuza dikkat edin.