Selin648 sma iyi gidiyordu kusmaya başladı. Aptamil’e geçtik. Çok köpürüyor ve karnı o kadar sert oluyor ki. İştahı kesildi. Dili ile itiyor sürekli biberonu, memeye de sinirleniyor. Meğerse gazı varmış çıkaramıyormuş. Dün eczaneden similac mama sipariş verdim. Bugün onu içti. Kuzucuğum bir uyudu maşallah. Akşam bir gaz sancısı yaşadık. Onun dışında iyi gidiyor gibi diyelim. Nazar değmesin. Burdaki anneler hipp organik combiotic ve similac önerdi. Mamayı değiştirmenizi tavsiye ederim.