Kuzular devlet hastanesinde alerjik testleri falan yapıldı sonuçları göstereceğim ama bakıyorum sonuçlar yok yada ben mi anlamıyorum. Neyse onu geçelim göstereceğim ama benim randevu almam gerekiyor mu ? Ufff çocuk doktoru alacaksın geleceksin dedi ama alerjik doktoru hayır gerek yok dedi 2 ay oldu nerdeyse aşısını vurmadık bir yaş aşısını alerjisi var diye hemşire vurmadı doktora sor dedi ama sonuçlar görünmüyor. Ne yapacağım ben bilgisi olan 1 yaş aşısı en son ne zaman vurulur