Annnisshhh Hanımlar 59 gün önce normal doğum yaptım 43 gün kanamam sürdü sonra üç dört gün kanama olmadı sonra lekelenmeden biraz daha fazla kanama başladı şimdi yine azaldı neredeyse iki haftadır lekelenme devam ediyor adet mi olmuş oluyorum bu kadar uzun sürmesi normal mi böyle olan var mı
MiracAlpinveUmutunAnnesi Annnisshhh benim 40 ggun bitti 60 65 gün kadar damla damla gelmişti bir iki gün gelmiyor du sonra yine geliyodu leke şeklinde ama sen yine doktoruna bir danis derim herkes bir olmayabilir
Hayriyedeniz Benim birhafta fazla fazla kanamam oldu sonra damla damla bazen leke şeklinde 40 günü tamamladı. 40 ım çıktığı gün adetim geldi sonra normal adet düzeni gibi devam 4 ay oldum Doğum yapalı