Şimdi dönmekten bir kaç ay sonra da ayağa kalkmaktan uyuyamaz bu bebekler 🤗Benimki de 10 aylık, 2 hafta önceye kadar besinde sallayarak uyutuyordum, dediğin gibi benimki de döner durur tepinirdi ama ayağa kalkmaya başlayınca dedim böyle olmaz artık ayaktaki çocuk sallanmaz. Şimdi uyku eğitimi verdim, artık koyuyorum yatağına önce biraz ağlıyor kalkıyor ama sonra bakıyorum 10 dk geçmeden yatmış uyuyor. Bu sırada destek olarak sadece fön sesi ve pışpış sesi açıyorum. Sallamak vs asla yok, sesleri açıp iyi uykular annecim diyip öpüyorum ve odasindan çıkıyorum. Akşam 10 sabah 10 sadece 1 kez uyanıyor onda da mama icip geri uyuyor. Size de tavsiyem uyku eğitimi verin.