prensannesi1111 Kizlarr selamm ruj fondoten rimel gibi kullanip cok memnun kalip onerebileceginiz makyaj malzemelerinizz 💁♀️
Deletedmom348 prensannesi1111 İlk kez rımmel markanın fondötenini aldım çok beğendim. Ruj mac kullanıyorum. Rimel de loreal ın yeni çıkan bir rimeli var onu aldım ama telescopıc bence daha iyi
BademsMam prensannesi1111 ben fondötenimi 6 yıldır note detox cam şişe olanı kullanıyorum çok memnunum. Rimelde Maybelline markasının hepsi çok güzel şaunda bir tane kullanıyorum da ismini unuttum. Eyelinerde bir 2 3 yıldır rimmel markasının h2o yazan eyelinerini kullanıyorum aşırı memnunum akma falan hiç bişey yapmıyo ve indirimde de fiyatı ucuz. Ruj valla bir sürü var her markadan var nerdeyse 😀😀😀🤣
Deletedmom5284 Rujda Pastel, farda Revolution, fondöten Rimmel London ve Note, maskara Mac in Extreme 😊 bide Sephora kapatıcıları
prensannesi1111 Deletedmom5284 rimmel londonun hangi fondotenini kullaniyorsunuz kirmizi mi mavi olan mi hangisinden memnunsunuz