Bayanlar sizdede oluyor mu dogumdan sonra olmaya başladı bende sekiz ay oldu dogum yapali da adet olduktan 10-12 gun sonra yumurtlama dönemindeyken kasiklarmda ve belime dogru vuran bir agri oluyor 2-3 gun normal mi acaba doğumdan önce olmazdi hic acaba kist mi var diye dusunuyorum da kilo vermemde yavasladi çünkü 😕😖