DefneRana3881 Bubu 😔😞bencede ama işte eşim cuma günü randevu almıştm aşı için cumaya kadar ikna etmeliyim
Ozalmir Deletedmom009 yaptirmadim birsey olmaz insallah madem o kadar gerekliyse devlet neden kendi yapmiyor ki bende bunu anlamiyorum olan var olmayan var 500 lira nerdeyse az para mi verdigi dogum parasibida geri aliyirlar
hicrancavdar GizemFerit 77.tl olan içinden 5 tane etken madde çıkarmışlar ama fiyatının düşmesinin sebebi o
Ysmnoz 3. Ayda yapılan asıyla aynı rotarix kutusundan cıkarttı 🤷♀️ Bende yuksek ödemeyi beklerken sasırdım fiyatlarının düştüğünü soyledi. Bu arada eczaneden almadım hastanede var
CidemNisa Deletedmom009 biz yaptırmadık mesela allaha şükür şu anda iyiyiz hastahanede çalıştım daha önce ve çok fazla kişiye sordum doktora hemşireye o yüzden hiç kafana takma bence allahın izniyle birşey olmaz inşallah
Nurselcaglar Bizim zamanımızda bu aşı yok yaptırmayalım dedi eşim ama bn yaptırmak istedim ve yaptım çünkü bi örneğim vardı çocuk olunca kıyamıyor insan inşallaj iyi bişi yapmışızdır
Humus Deletedmom009 bnde yaptirip yaptirmamakla arasinda gidip geliyorum. Su da tuhafima gidiyor. Parasi olmayan bebekler hastalanirsa hastalansin der gibi. Demkki cok ta ihtiyac bi asi degilmi diye dusunuyorum mecburi olmadgi icin.