Kızlar 42 günlük kızım var mamayla besleniyor sütüm yok maalesef ve mamadan sonra omzuma alıp sırtına, vuruyorum sıvazlıyorum ağızdan gazını cıkartsın diye ama yok cıkaramıyor bazen 1 saat sırtına vurduğum oluyo yine yok yüz üstü yatırıp kucağıma öyle de vuruyorum oylede cıkmıyo bu ağız gazını nasıl cıkarcam daha valla şaştım kaldım yaa