Merhaba arkadaslae oglum 12 ay 26 gunluk yurumeye basladı bende haliyle surekli pesinden kosuyorum cok guzel bisey ama bi o kadarda yorucu tabiki… normalde gunde 2 kere toplam 2.5 _3 saat uyuyoruz gece uykusuna en erken 9 en gecc cok zor ihtimalde 11 oluyor bugun 10 bucukta yatrdim uykusunda surekli agliyo atal haftamizda bitmesine 1 gun var gozukuyo acaba biuerimi agriyo dismi cikariyor anlamiyorum basına gelen varmı dis icin ateşi felan yok genelindede surekli aglayan huysuz bir bebek sizce ne olabilir