Annee evet biliyorum anlıyprum da sizi, 22 aylık oglum,az dişi var ve 3 dişi birden geliyor.Yemek yemiyor, sürekli memede bizimkide. Bu bir süreç deyip geçiştirmeye çalısıyorum. Memeyi bıraktıranlardan dinlediklerim o yönde oldu hep. En azından bu süreci zamana yaymayı deneyin derim bir anda kesilmesi cok daha travmatik olabilir. Eger bıraktıracaksanız 3-4 aya yayın.