Kh201590 evini en iyi kendin bilirsin canım. Mesela ben hamileyken bile sürekli mutfak dolaplarimi sildigim icin hep temizdi. Bende oglum 13 aylikken kızımi dogurdum. Ikisini de normal dogum yaptım ama. Artik günüm dolmuştu ve doktor yatış icin gün vermişti. Bende doguma gitmeden 3 gün önce temizlige başladim. Ilk önce yine temiz olmasina ragmen muftak dolaplarini temizledim yine. Sonra tüm nevresimleri, yastik kılıflarini yıkadim. Eşim evdeyken perdeleri gece yıkayıp eşime astırdım 😁 sonraki gün koltuk örtulerini yikadim, camlari sildim, mutfaktaki halıyı sildim o koca göbekle ve 13 aylik ogluma rağmen 😂 salon ve oturma odasinda ki halilari eşim yıkamaya vermişti, onlar temizdi zaten. Doğuma gitmeden önceki son günümde ise evi dip köşe temizlemiştim. Süpürüp sildim, toz aldim. Banyoyu yıkadim. Banyomdaki paspasi elimle fırçalayarak yıkadim. 😂 en son akşam olmadan önce de balkon camlarini sildim, 😁 ve tüm bunlari belki sancım başlarda suni sanci almam diye yaptim. Hatta yorgun olmama ragmen 3 kez 6 kattan merdivenle aşaği inip cıkmıştım 😂 ama tık yoktu. Hic sancım başlamadi ,😂