YazCilegi Adasmom 3.gün kullanmaya basladım. Markasının önemi yok bence ilk etapta yeteri kadar sarması sıkması kafi. Ben klasik cırt cırtlardan kullanmıştım. Gece gündüz hep taktım. Bayağı bir karnım kalmıştı hemen toparlandı
Kuzumveben Adasmom 6.gün kullanmaya basladim doktoruma sorarak medikalden aldım cırt cırtlılardan ilk zaman dogumda sislik oluyor ben m beden aldim yani kucuk olun sizi sıkar ilk zamanda sonra rahat oluyor muhakak kullanın toparlıyor👍🏻
ruken Adasmom 20 gün sonra kullandim internetten melekbutik sitesinden almıştım kopçalı çok memnunum.. 💕
Bisaniye Adasmom 5. Gün yumuşak bir kumaş sardım 20. Günden sonra korse kullandım markası hakkında hiç fikrim yok iç çamaşırı satan bi dükkandan aldım.sürekli kullanmadım ama ayakta kalacaksam dışarı çıkacaksam takıyorum
Pamugumoglum Ya bende kullanmak istiyorum bgn 7.gunum dogum yapali ama korkuyorum sknca aci falan olur diye tirsagim biraz bu konularda
Nur92 1 hafta sonra takmaya başladım doktoruma danışarak tabiki. Owli korse almıştm cırt cırtlı takması Çıkarması kolay
Kvlcm20 Konuyla alakası pek yok ama 53 gün oldu doğum Yapalı şişlik var göbeğimde sizler ne kadar oldu Yapalı ne zamana kadar geçer
Begum Doğumdan ertesi gün doktorum korse getirip taktı daha hastanedeyken. 40 gün bunu tak rahmini daha sıkı tutar ve hızlıca toparlar dedi 40gün sonra çıkae sonrasında bi faydası yok dedi ben de o şekilde kullandım ve dikişlerim için de çok faydası oldu kullanmanızı öneririm. Benimki cırtlı olanlardandı kendim sarıp cırtını yapıştırıyordum