ozgurunannesi Sevgili anneler 13 aylık oğlum var aşırı iştahsiz hiç bir şey yediremiyorum aylardır. Sürekli ağzını kitliyor. Bu süreçte doktora gitmeye çekiniyorum önerebileceginiz iştah şurubu var mı artık sabrım kalmadı kullanmak istiyorum 🌸
Emirebru ozgurunannesi 1.5 yaştan sonra takvıyelere baslasanız daha ıyı olur bence balık yagı multıvıtamınle beraber verebılırsınız yada sadece nutrıgen uzum cekırdegı ekstresı
Miray_1998 ozgurunannesi benim kızım de 13 aylık olck hıc bsy yemıyo aliyo agzna gpturuyo cıgnıyo ama yutmuyo yemıyo yanı
Nurtalib ozgurunannesi bende eczaneye gidip sormusrum istah icin balik yagi önerdi bi tanidigim da istah icin uzum cekirdegi almis doktor önermiş
Miray_1998 Ben doktora sordum bana dedi kilosu boyu gelısımı ıyı dedi dedm sadece emıyo yemıyo ne ypabılırm yemesi İcin dedim o anneye baglı oldugu İcin olabilir Bı psikologa gtr dedi nasıl gotuteym ki kucuk cocugu bende denoyyım acaba ıstah acıyımu yermı ya