mustafakereminannesi Merhaba hanımlar. Bebişlere yaptığınız ek gıdalardan arta kalanları ne yapıyorsunuz? Bugün bir püre yaptım. Biraz fazla olmuş. Dolaba koydum kıyamayıp. Sizce yarın versem sorun olur mu? Yorumlarınızı bekliyorum ☺️
YazCilegi mustafakereminannesi doktorlar besin değerlerini Koruması Açısından her gün taze pişirilmesini tavsiye ediyor
Barismehtap mustafakereminannesi içine un yumurta baharat vs katıp eşinizle kendinize sebze köftesi gibi bişiler yapabilirsiniz bence
mustafakereminannesi YazCilegi evet bende öyle düşünüyorum aslında. Ama ne biliym çok emek veriyoruz ya. Kıyamadım 🙈
mustafakereminannesi Zamanlagelen yoğurt olunca ben de yiyorum da püreleri yemedim. Artık ben de mi öyle yapsam 🤣🤣