Ya nette yay gibi gerinmenin nörolojik hastalıklarla bağlantılı olduğu yazıyor korktum bende..kafasını o kadar arkaya vermesi falan..yabancı bir dr makalesinde normal demiş ne ile ilişkili olabileceğini yazmış..bende tek yapan benim kızım mı acaba diye sormak istedim.. her bebekte olur yani değil mi..