Dilaam
Merhabaa hanımlar bebeğimiz 47 günlük oldu özellikle doğum yaptıgım ilk haftalarda göğsüm sadece geceleri uykudan uyandıgımda dolu oluyordu gün içinde yumusayıp bosalıyordu ve sütüm yetiyormu diye düsünüp duruyordum bebeğim her agladıgında doymuyormu acaba diye kendi kendimi yedim ama asla pes etmeden devamlı emzirdim öncelikle bu cok önemli acısada yetmiyor diye düsünsenizde hatta sıktıgınızda süt gelmese bile pes etmeyin ve devamlı emzirin onun dısında cok fazla farkını gördüğüm bir çay tavsiye edicem aslında cok basit bir tarif ama içtiğimden beri sütümün çoğaldıgını farkettim mutlaka deneyin bir çaydanlıga bir avuç kuşburnu bir iki avuç kadar ıhlamur 5-6 tane karanfil atıp sıcak suyu üstüne döküp 10 dakika demleyip gündü 2 kere falan büyük kupayla içtim yani ısıtıp ısıtıp için tabi bitince dökmüyoruz yine sıcak su ekliyoruz 4-5 sefer socak su ekleyip bir iki tasım kaynatıp tüketebilirsiniz bir kaç sefer kaynadıkça rengi daha güzel cıkıyor insAllah isinize yarar bebişlerinize bol bol sütleriniz olur herkese bebekleriyle mutlu günlerr ..🤗💕