Merhaba hanımlar, belki hatırlayan olur geçen hafta eşimle kavga edip bir sonraki gün baba evime gelmiştim. 4 aylık bir bebeğim var araya büyükler girdi, bebeğim için tekrar bir araya gelinmesi için 3 gün evime gelip gittiler babamın da desteği ile konuşup anlaştık şimdilik evime dönücem çok istemiyorum yaşadığımız sorunlardan dolayı ancak bir küçük bebeğimiz var eşimin pişman olduğunu anladım her ne kadar o belli etmemek için uğraşsa da neyse sonuç ben çift terapisti şartı koştum kabul edildi herkesin içinde ben şuan arayış içerisindeyim gitmek için ancak bildiğiniz gititğiniz ya da duyduğunuz iyi bir terapist var mıdır? Bana yardımcı olabilir misiniz