Timurhan İyi akşamlar normal dogumdan sonra atylan dikiş kendi kendine kopyormu yada doktor kontroli lazımmı yardamcı olurmusunuz lütfan🙏🏻
Yasi Timurhan 40ın çıkınca gitmelisin. Öncesinde de eğer olağan dışı ağrı yaşarsan aksatmadan git mutlaka
Arasannesi Timurhan sımdıkı dikişler kendısı erıyor düşüyor.herhangı bır dikiş alımı gerekmıyor.doktorunuz zaten oyle olursa soyler dıkıslerını aldırmaya gel dıye
Meftunbade Benim çok fazla dikmişim vardı bi süre sonra kendi kendine düştü eğer iltihap filan varsa gidiyosunuz