_ADA_ Esmaky oğlum 4 yaşında. Yaşına girmemişti kullanmaya başladığımda. Her sene Eylül sonu başlatırım Nisan gibi bitiririm vermeyi. Möllers kullanıyorum. Oğlum severek içiyor.
Rmys19 Esmaky benim kız 14 aylık doktoruna sordum balık yağı verelim mi diye tavsiye etmedi dedi yediği yumurta ceviz et ten alır balık zamanında balık yedirin haftada 3 kere
bma35 Tam balik yağı postu arıyordum. 15aylik ogluma baslamak istiyorum. Memeden de kesildi. Et, süt, yoğurt yemez. Eczaneden alacağım mollers
Batimoms bma35 eczaneler çok pahalı 180 dedi internetten 140 a aldım. Möllers elmalı. Güvenilir. Stk si filan normal
nicu Esmaky benim oğlumun sol gözünde doğuştan retina rahatsızlığı var bize hem göz hemde çocuk doktorumuz önerdi. Göz için kullanıyoruz açıkcası. İştah kilo bakımından soruyorsanız aman aman bi etkisi yok yani piyasada içi boş markalar gibi fos kilo yapmıyor omega3 takviye görevini bence görüyor ameliyat oldu sanki ameliyat olmamış gibi gözü gayet iyi durumda birde dikişleri olmasına rağmen asla rahatsız olmuyor. Möller’s balık yağı besin değeri açısından piyasada şu an 1 numara tavsiye ederim
HiraDeniz Kizim 9 yasinda 2 yasindan beri oceann’ın balik yagini kullaniyorum…cok cok memnumun..daha kucuk yasta kullaniliyorrmu bilmiyorum.isterseniz dr sorabilirsiniz.suan oglum 4 bucuk aylik zamani gelince onada kesinlikle ocean kullanicam.nacizane tavsiyem canim
Esmaky nicu cok gecmis olsun oncelikle . Ben istah acisindan istmiyorm ackcasi yemekle ilgli sornm yok sadce takviye amacli bagisikligi guclrnsn dha ii diye istiyorm ama bakalm doktrmz neder
parsoglan19 Esmaky bana iştah ve kilo için efa liquid önermişti burada bir arkadas. Oglum1.5 yaşına gelince başlamayı düşünüyorum. Gün aşırı veriyormuş
nicu Ben oğlum 1 yaşına gelene kadar kendim omega3 desteği aldım beyin ve göz gelişimi için yine çocuk doktorumuz önerdi 1 yaşından sonrada doktor artık kendisi balık yağı içebilir dediğinde ben vitamini bıraktım ona balık yağı olarak başladık. Beyin gelişimi olarakta bence etkili her şeyi bir kez görmesi yetiyor asla unutmuyor gördüğünü. Üzerinden 1 ay geçsin yinede hatırlıyor gördüğünü böyle bi fark gördüm ben kullandığımdan beri
Pashador15 Möllers kullanıyorum tuttu furutti. Asırı seviyo inanması zor yemeyen cocuk ona bayılıyo ve maşallah diyim kullandıgımdan beri hasta olmuyor
_ADA_ nicu bize de doktorumuz ve eczacımız yazın kullanmanıza gerek yok dedi. Takviye amaçlı kullanıyorum bende. Zaten hemen hemen her sabah iki tatlı kaşığı pekmezde veriyorum.
Zeynonunannesiiiii cerennaslann merhaba bende möllers kullanmak istiyorum iştahsız ve alerjik bir kızım var bir yaş 16 günlük doktora falan sormadık..siz ne zaman başladınız fayda gördünüz mü
Ikra_nur nicu Bende düşünüyorum kızıma kullamayi 14 aylık şuan ama etkisi neler ben kilo ve iştah için değil bağışıklık ve gelişimi için istiyorum