gglsrnarslan ilk 8 gün sütüm hiç gelmedi, sülalede herkes mememi konuşuyordu kayınpeder dahil. Koşa koşa geliyorlar emdi mi süt geldi mi, ben hepsini bilmem kaç yaşına kadar emzirdim duruydu ama 2 yıl şakır şukur emdiler, şimdi kızımında şakır şukur sen yok diyip sinirlerimle oynayıp gittiler. Her telefonda emdi i diye soruyordu ben artık açmıyordum telefonu, alışkanlık oldu hala açmıyorum 😒 bu en basiti.