İyi geceler herkese. Kızım 3 ocak doğumlu 9 aylık olmasına az kaldı ve yaklaşık 1 aylık olduğundan beri bu sorunu yaşıyorum. Gece uykusuna yatırıyorum, yatırdıktan Bi yarım saat sonra uyanıyor, hiç bi şekilde ilk gece uykusuna uzun dalamıyor.(Gece uyanmalarını sayamıyorum bile) Başında nöbet tutuyorum gık der demez hemen alıp emziriyorum sallıyorum ayağımda geri 1 saate anca uzun uykuya Dalıyor. Eğer bunu yapmazsam geri kendi uyumuyor uyanıyor ve en az 3 saat uyanık kalıyor(mahvolurum). Türlü yöntemler rutinler banyolar yordurmalar erken-geç uyutmalar karın doyurmalar uyku çayları denesemde fayda etmiyor. Dişleri de çıktı şükür sorunsuz neden böyle bilemiyorum. Yani demem o ki akşamları kızımı uyutayım da Bi keyif kahvesi, Bi dizi keyfi, Bi ev işi görmeyi kesinlikle yapamıyorum. Başında nöbet bekliyorum, hiç uyanmadığı günde olmadı. Bi çare belki bi akıl vereniniz olurda ömür boyu benim hayır duamı alır.