Kızlarrr kızım 7 aylık bu aydan itibaren menenjit aşıları var biliyorum ikiside önemli ama şuan ben çalışmıyorum izindeyim tek maaşla aşırı zorlanıyoruz tabikide sağlık herşeyden önemli bi şekilde yaptıracağız ama benim soracağım şu doktorumuz bexero yu 2 doz vuracağız dedi 2 ay arayla hatırlatma dozu 24.aydaymış sanırım onda bi sıkıntı yok bu 2 doz vurulacak , amanimenrix olan 1 yaşından önce bi doz birde 1 yaşından sonra 1 doz şeklindeymiş bazı aileler nimenrixin ilk dozunu yaptırmayıp 1 yaşından sonra tek doz vurduruyormuş bende o şekilde yaptırmayı düşündüm bu şekilde vurduran var mııı bişey olur diyede korkuyorum vurdurmadım diye of bilemedim 😔 8.ayda vurulmaya başlanacak bexero olan , nimenrixi 12.aydan sonra vurduran var mı bana akıl verir misiniz? Tabi ki kimin başına ne geleceği belli olmazda sonuçta çoğunluk nasıl merak ediyorum kimi arkadaşlarım hiç vurdurmamış yada haberleri olmamış özel diye sonradan vurdurmuşlar falan