Benim yiğenim 2 buçuk yaşında bebeklikten şu ana kadar hep yüz üstü yattı bize sorunmuş gibi gelmiyordu. Hatta annesiyle bunun konusu bile geçmiyordu aramızda. Yeni bebeğim oldu mesela 3 aylık benimki de sırt üstü yatıyor. Doktorum kesinlikle yüzüstü alıştırma. Reflüsü olur, gece emip uyurken boğulma olur, kalp açısından sıkıntısı olur vs örnekler verdi. Pek bir deneyimim yok bu konu da ama bilgilendirme yapmak istedim.