Guler94 Sekız ay iki günlük bebişim var erkek geceleri yatma saati çok duzensız yatırıyorum geri uyanıyor nedeni anlayamadım hala rutindemi eksik yapıyorum yardımcı olun
Meryem53 Guler94 benim de 8 aylık kızım var gündüzde sıkıntı yok ama bizde gece uykusuna yatırıyorum 8 gibi 8.30 da uyanıyor tekrar uğraşıyorum uyutuyom yarım saate tekrar uyanıyor bi türlü derin dalamıyor gece uykusuna 😔😔
Mirzafeyza2020 Meryem53 8.30 mu 😳Bizim en erken 1 gündüz de uyumuyo doğru düzgün sabah ezanda uyanıyoruz ve gece de ezana kadar resmen beşikte yürüyo gözü kapalı inliyo uyumayı özledim🥺