Merhaba anneler, 8 buçuk aylık kızım var işe evden başladım pandemiden dolayı,şuan ona benim yanımda evimde bakabilecek bi abla ikinci anne arıyorum insanlara güvenmek çok zor, bitane bulduk kreşte çalştm dedi bende çocuktan anlar dedim evde annemde var şuan geçici olarak kızım gelene alışsın diye kamerada var,neyse gelen bakıcıyla 4.gün yolları ayırdık kızımı hırpalayark seviyodu resmen yapma dediğim şeyleri yapıyodu ısrarla su içiriyodu çocuğum su içerken ağlıyomş annem söyledi bunuda haddi olmadan suluğunun ağzını kesmiş çok gelsin diye,ayak tırnağnı kanattı 3.gün bişey demedim istemeyerk yapmştr dedim,4.gün kızımı kanepede bırakp bişeyler aldğnı gördüm kameradan,uyardım yalnız bırakma diye hareketli düşer,ve aynı gün kafa üstü düşürdü kızımı çok korktum o esnada çalışıyodum ses duydum eyvah kızım dedim,ne zormuş iyi insan bulmak arayanlar oluyo sözleşiyoruz ertesi gün kayboluyorlar enazından haber verin gelemiyorum diye sözünde durmayan insandan ne hayır gelir dedim iyiki gelmedi görüşmeye,yemeğimi temizliğimi kendim yaparm sadece kızımla ilgilenecek anne şevkatine sahip güvenebileceğimiz vicdan sahibi bi insan istiyorum fiyatımız 1300 olarak belirledik saat 9 dan 16 ya kadar çalışma olacak benim aldğm maaşta yüksek değil eşimle ikimiz bankacıyız malesef kazancımız yüksek değil burda bi post açılmltı gelirinz ne kadar diye 6 bin 7 bin yazan keşke bende 5 bin alsam 2 buçuğunu versem ama gelirimz giderimiz belli kira kredi bebeğin ihtiyaçları mutfak masrafı derken kalmıyo ben aldğm maaşın yarısını vericem yani,sanmıyorum ama belki tavsiye edebileceğiniz iyi yürekli insan burdan çıkar dedim yazmak istedim ilgilenen tavsiyesi olan olursa şimdiden teşekkür ederim.